مهدا جانمهدا جان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

برای گل دخترم

بعد از مدت ها

1392/11/10 19:20
نویسنده : مامان آذی
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام گل مامان...الان که دارم مینویسم شما جلوی تی وی وایستادی.داری سی دی تو گوش میکنی...

کلی گل دختر من بزرگ شده ماشالله.از همه چیز میگیره بلند میشه و راه میره..ولی هنوز بدون کمک نمیتونه قدم برداره..

از حالا دارم تدارک تولدتو میبینم...عزیزم خیلی دلم میخواد بهترینارو برات انجام بدم...

قربونت بشم اینم عکسای قشنگت از شب یلدا که همه خونه ی ما بودن...

گل دخترم با بابا جون.دارن میرن خونه عمه سارا

اومدن محمد جووووونی

جیگر طلایی خودم......هووووووووووم بخورمت مامانم...

 

جیگر طلای خسته...

 

مهدا و خرابکاری هاااااااااااا...اوه

قربونت بشه مامان...

قربونت بشم که کل مدادامو داخووووون کردی...ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)