مهدا جانمهدا جان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

برای گل دخترم

نقاشی اتاق

1391/11/18 13:08
نویسنده : مامان آذی
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم.خوبی قشنگم.ماه های آخر دیگه نمیزاری مامان شبا بخوابه...

مدام لگداتو تو دنده های مامان میکوبی...!

اون شب پاتو از رو شکم بابایی گرفته بود شما هم سریع پاتو جمع کردی...

بابا کلی ذوق پاهاتو کرده بود که با دست گرفتتشون.

قشنگم این عکسارو ببین...

بلاخره تونستم حجم عکسارو کم کنم...

برات عکس بابایی رو گذاشتم.بابایی وقتی که داشت دیوار شمارو رنگ میزد...

اینم دست مامانی که بابایی رنگیش کرده!

اینم یه عکس دیگه از بابای مهربونو دوست داشتنی عزیزم

آتریسا جان این عکس عمو حسین.که دستش درد نکنه.خیلی تو این چند وقت اذیتش کردیم.کلی هم تو کارای رنگ آمیزی اتاق شما به بابایی کمک کردن.

بابایی که حسابی خسته شده.

 

آتریسای مامان...

اینا تقریبا اولین خریدایی که برای شما کردیم.

دخترم اینم عکس پسر خاله جونه.شب که شام دعوت بودیم ازش عکس گرفتم.البته تازه از حموم اومده.خوابشم گرفته.

مامان جان این پستونکارم واسه گیفتای جشن سیسمونی شما با بابایی رفتیم از برلن گرفتیم.

قشنگم دلم میخواد زودتر این روزا بگذره بیای بغلم...

دیشب رفتیم خونه مامان بزرگ.دوست خاله آزاده اومده بود اونجا.یه دختر ١٠ ماهه داشت.اسمش الینا بود.خیلی ناز بود.ولی به نازیه شما نمیرسید.کلی باهاش بازی کردم.البته تمرین کردم که بعدش با شما حسابی بازی کنم...

قشنگ مامان برم دیگه وقت ناهاره.دوباره میام برات ادامه عکسارو میزارم.حسابی تفلی بشو.بوووووس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)