مهدا جانمهدا جان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

برای گل دخترم

هفته 33

1391/11/18 13:06
نویسنده : مامان آذی
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

خوبی عسلم؟

مامانو ببخش خیلی وقته برات چیزی ننوشته...

درسته که نیومدم ولی تمام شبو روز به فکر شما هستم...

فردا چهارشنبه شما میری تو هفته 33.مبارک باشه عزیزم.نمیدونی چقدر دلم میخواد زودتر این روزا بگذره زودتر بیای بغل مامان تا بتونم نوازشت کنم عزیزم.

دلیل کم اومدنمم به خاطر کسلیا بی حالی هاییه که تازگیا پیدا کردم.روزا دیگه سختتر میگذره.

ولی چون شما قراره بیای همه چیرو راحت تر میکنه برام.

قشنگم تقریبا 3 هفته پیش مامان بزرگ با خاله اومدن اتاق شمارو مرتب کردن.کلی هم عکس انداختم.عکسارو آپلود میکنم برات میزارم.میام برات توضیح میدم پرنسس مامان.

فعلا    بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوينا
26 دی 91 12:15
ايشالا با شادي و سلامتي به آغوشتون بياد تا ميتوني استراحت كن كه لا اقل تا 1/5 سالگيش خبري از استراحت نيست