مهدا جانمهدا جان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

برای گل دخترم

هفته 27

1391/9/19 13:48
نویسنده : مامان آذی
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان

خوبی گلم؟

مامان الهی قربونت بشه.شما الان ٢٧ هفته هستی.٤ روزه نخوابیدی.چون ٢٤ ساعت داری مامانو لگد بارون میکنی...

بابارو حسابی ترسوندی از اینکه نکنه شبا همش بیدار باشی نذاری بخوابه.شیطون من

دیروز برات اسپند دود کردم یه وقت خودم چشمت نزنم.

با بابایی هماهنگ کرده بودیم دیوار اتاقتو یه طرفشو یاسی بزنیم.یه طرفو سفید.ولی به جای یاسی صورتی زدیم.خوشگل شده.ایشالله که خوشت میاد عزیزم.چند تا عکس از اتاقو بابایی در حین کار و عمو جون که اومده بود برای شما گل دخترمون رنگ ساخت گرفتم که حتما میزارم تا بیای ببینی ایشالله.

این چند روزه تنظیمات رایانه ریخته بود به هم.اینترنتم قطع شده بود.

یه لیست هم از خرده ریزایی که شما لازم داری تهیه کردم.تا فردا پس فردا با بابایی بریم بگیریم.بابایی از سرکار بیاد یه دست دیگه باید دیوار اتاق شما رو رنگ بزنه.

منم برم ناهار بخورم که شما وحشتناک داری لگد بارونم میکنی قربون لگدات بشم.

خوب رشد کن عسلم که دارم لحظه شماری میکنم برای اومدنت تو بغلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)